USH Pro Business coordonează activitatea Societății Antreprenoriale Studențești (S.A.S) – structură  fără personalitate juridică din cadrul  Universităţii SPIRU HARET.

S.A.S.  reprezintă un mecanism de sprijinire, dezvoltare și încurajare a spiritului antreprenorial al studenților și absolvenților de învățământ superior, în vederea creșterii competitivității universității.

În cadrul activităților dedicate antreprenoriatului pentru studenții Universității Spiru Haret, USH Pro Business a sprijinit și încurajat dezvoltarea profesională a acestora prin activități tip:

  • organizare de evenimente naționale cu rol de transfer de cunoștințe (conectare, informare, schimb de experiență);
  • promovarea Societății Antreprenoriale Studențești (SAS);
  • coorganizare competiții destinate studenților;
  • încheierea de parteneriate strategice cu reprezentanți ai mediului de afaceri al căror obiectiv a fost dezvoltarea unui mecanism de sprijin pentru studenți/masteranzi/doctoranzi în vederea tranziției de la sistemul de educație la piața muncii prin intermediul antreprenoriatului.
  • transmiterea periodică de informații în atenția studenților, absolvenților și tinerilor antreprenori ai universității, de a participa la activitățile organizate de USH Pro Business, pe pagina de Facebook a Societății Antreprenoriale Studențești a Universității Spiru Haret https://www.facebook.com/SASUniversitateaSpiruHaret precum și pe cea a centrului USH Pro Business https://www.facebook.com/www.ushprobusiness.ro.

Rapoarte S.A.S.

Activități S.A.S. 2022

Activități S.A.S. 2021

Activități S.A.S. 2020

Activități S.A.S. 2018-2019

Activități S.A.S. 2016-2017

Evenimente și activități S.A.S.

👏𝐎 𝐯𝐢𝐳𝐢𝐭𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭̧𝐢𝐞 𝐥𝐚 𝐔𝐒𝐇!

🏫𝗦𝗲𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗖𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝗹 al 𝗨𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝗮̆𝘁̧𝗶𝗶 𝗦𝗽𝗶𝗿𝘂 𝗛𝗮𝗿𝗲𝘁 a avut plăcerea de a primi vizita 𝗲𝗹𝗲𝘃𝗶𝗹𝗼𝗿 de la Colegiul Tehnic de Arhitectură I.N.Socolescu în cadrul unui proiect desfăşurat de USH Pro Business.

❤️𝗘𝗹𝗲𝘃𝗶𝗹𝗼𝗿 le-a fost oferită o imagine de ansamblu a universităţii noastre, unde am explorat împreună programele de studii, dar şi facilităţile şi beneficiile unui student haretist.📚

🤩𝑉𝑖𝑖𝑡𝑜𝑟𝑢𝑙 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑡̧𝑎̆𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑢 𝑎𝑠𝑡𝑓𝑒𝑙 𝑑𝑒 𝑡𝑖𝑛𝑒𝑟𝑖 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑐𝑎𝑡̧𝑖!

😊𝗠𝘂𝗹𝘁̧𝘂𝗺𝗶𝗺 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘃𝗶𝘇𝗶𝘁𝗮̆!

FACILITATE-AI _MINI CONFERENCE (Romania) Tuesday, 21 November 2023, (17:00 – 19:00)

You are invited to express your interest to participate in the FACILITATE-AI Mini Conference organized by Spiru Haret University, partner of the EU Funded Project FACILITATE-AI: Guidelines for facilitating the learning of Artificial Intelligence (AI) by School Students of Grades 7-12”, where you will have the opportunity to be informed about the objectives and results of the project.

The FACILITATE AI project is an Erasmus+ project, co-funded by the European Commission, which established a methodology that empowers educators to understand and effectively incorporate AI in everyday learning, aligning with digital competency frameworks and fostering problem-solving skills in both teachers and students. More information is available on the project’s www.facilitate-ai.eu.

Our Conference is dedicated to familiarize key stakeholders with the key aims and objectives of the project and to present the results of the FACILITATE-AI project.

We count on your active engagement to use the results of the project. As teachers, teacher educators, education policy makers, parents, young learners, school leaders, school staff, academics, public authorities’ officers, and other associates from the field of school education and technology you are most welcomed  to participate in this event and we will present the results:  AI Teaching Guide for teachers facilitating the learning of students in grades 7-12, Learning & Creativity Plans for AI, Training Course for Teacher Facilitators of learning in AI-STEAME+ education, Dynamic Online Learning Environment with OER on AI in interdisciplinary STEAME+ school subjects, the AI-Education Observatory.

Policy Recommendations Participants will be prompted to use the above for their personal and professional development and act as potential promoters and multipliers.

MASTERAT-UL ÎN AFACERI ÎȚI DESCHIDE DRUMUL SPRE SUCCESUL ANTREPRENORIAL!

Facultatea de Științe Economice București a dezvoltat în ultimii ani un program de Masterat în afaceri (Managementul Integrat al Afacerilor) care se individualizează pe piața educațională prin accentul deosebit pus pe aspectele practice și creative a dezvoltării afacerilor.

Programul este dedicat celor care vor să-și dezvolte abilitățile de lider, să dispună de competențele necesare conducerii activității dintr-o firmă sau un departament al acesteia, care doresc să-și completeze expertiza profesională cu una managerială.


Prin participarea la acest masterat veți avea o legătură permanentă cu USH Pro Business, centrul antreprenorial universitar, care deține propriul său ecosistem din care fac parte 8 clustere și sute de firme!

De asemenea, veți beneficia de posibilități de accelerare a afacerii organizate prin centru nostru.

Pentru informații suplimentare ne puteți scrie pe email: mia_admitere@spiruharet.ro  

Beneficii înscriere cursuri competente digitale

Cunoașterea programelor de formare dedicate utilizării aplicațiilor informatice pentru eficientizarea activității întreprinderilor oferă numeroase beneficii:

  • Perfecționare profesională
  • Eficiență în luarea deciziilor
  • Creșterea productivității
  • Comunicare în timp real
  • Automatizarea proceselor
  • Creșterea de inovare în cadrul firmei
  • Reducerea costurilor și a erorilor
  • Creșterea competențelor angajaților
  • Îmbunătățirea abilităților prin învățare
  • Creșterea participării la procesele organizaționale
  • Interacțiune mai mare

Universitatea Spiru Haret implementează pe parcursul anului 2023 un proiect prin care oferă GRATUIT companiilor din regiunile Centru, Nord-Est, Sud – Muntenia, Sud-Est, Sud-Vest Oltenia un cursuri online, destinate creșterii nivelului de competente digitale ale angajaților.

Grupul țintă îl constituie societățile din județele Alba, Argeș, Brașov, Călărași, Iași, Ialomița, Mureș, Neamț, Sibiu, Vrancea, și Vâlcea

Cursuri organizate – Aplicații informatice tip:

  • HRM (Human Resource Management),
  • ERP (Enterprise Resource Planning),
  • CRM (Customer Relationship Management),  
  • CAD (Computer Aided Design)
  • Contact Center și Workforce Management

Pentru înscrieri și informații accesați https://apic.spiruharet.ro/ sau office@ushprobusiness.ro

Campania de conștientizare a angajatorilor  derulată în cadrul proiectului „Angajați performanți, întreprinderi competitive!” (POCU/860/3/12/142460). Proiect cofinanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

IB CARGO INNOVATION RESPONSIBLE

Mai jos puteți găsi o ofertă de muncă din partea companiei IB Cargo. Dacă sunteți interesați, vă rugăm să ne scrieți pe e-mail la office@ushprobusiness.ro.
 
Who is Ib Cargo:
Shortly, we are a Romanian freight forwarder with full cargo transport solutions worldwide (by sea, by air, by road and train, customs, warehousing).
We are a reliable and solid company with constant growth since 2008, with 120 specialists divided by transport types, 60,600 million EUR Turnover in 2021.
We believe in long-term partnerships, in win-win-win relations. We offer attractive benefits and as a team member, you become part of a young and dynamic environment, that supports development, trust, integrity, where you feel free to express, to contribute.
Here you can find more information about us: https://www.ibcargo.com/IBCargo_2022.pdf

Innovation Responsible
Technology and innovation are crucial tools to achieve meaningful development, as technology is far-reaching and increasingly impacts all our lives.
As our pillars of development are people and continuous improvement, we are searching for a new colleague that is tech savvy, up to date with communication channels and apps, that are responding to trends and interest of young generations, but also help optimize communication trends within our company.
People tend to be process-oriented and structured. We aim to enhance not just our systems, but people’s adoption of the systems by ensuring that our processes are strong and that users have the knowledge, tools, and abilities to use them. Moreover, we look forward to enhancing our organizational support so that our solutions are optimized.
 
Responsibilities:
Conducts analysis of organizational needs and goals for the development and implementation of application systems and technical solutions.
Understand company specifics, by segment of activity, teams, services, so a satellite view can be obtained, without disregarding details that can make the difference.
Research, evaluate, recommend, and implement technical solutions based on industry best practices, current trends, and company standards
Join Agile conferences and events
Responsible for influencing cross-functional business decisions by activating the data to generate compelling insights, including design and management of data collection and analytics solutions adapted to the market trends.
Lead analytics projects to solve business challenges and guide technological innovation program.
Understand the vision of cross functional teams, their challenges, and questions and translate that into the analytics project’s roadmap.
Observe, test, and apply best fitting analytical and data science approaches to solving challenges and develop best practices.
 
Qualifications:
Highly self-motivated, proactive, and self-discipline with the ability to drive intelligent and creative solutions.
 
Skills:
– Critical and analytical thinking
– Teamwork and collaboration
– Attention to details
– Problem-solving
– Leadership
– Time management
– Organization
– Creativity and innovation
– Excellent verbal communication skills
– The ability to use initiative
– Active listening skills

Danube Youth Council

În cadrul Strategiei UE pentru Regiunea Dunării s-a agreat constituirea unui Consiliu al Tineretului Dunărean ( EUSDR Danube Youth Council -DYC) și a Rețelei Organizațiilor de Tineret din macro-regiunea Dunării (Danube Youth Organisations Network – DYON).
Semnalăm faptul că, în perioada 9 mai – 15 august 2022, se pot depune candidaturi pentru Consiliul Tineretului Dunărean, structură din care vor face parte câte 2 persoane din fiecare stat membru SUERD.

Informațiile necesare pentru depunerea candidaturilor pot fi obținute din anexă și accesând https://danube-region.eu/danube-youth-council/

Școala de Vară ARILOG

Masterat-ul în afaceri vă asigură drumul spre succesul antreprenorial!

„Am ales sa urmez cursurile Universității „Spiru Haret” tocmai pentru a îmi dezvolta competențele profesionale din sfera managementului și a administrării afacerilor. În această perioadă de 2 ani, nu doar ca am învățat aspectele teoretice ale unui business dar am avut chiar și ocazia să le aplic în cadrul acceleratorul universitar USH Accel organizat USH Pro Business. Luând în considerare toate aceste aspecte voi alege în mod clar continuarea studiilor în cadrul programului de Master, Managementul integrat al afacerilor, tocmai pentru a continua curba de învățare și a avea parte de sprijinul necesar în dezvoltarea completă a tuturor aptitudinilor necesare pentru a dezvolta un start up de succes”,  Andrei Alexandru Petrescu – student an 3, Management, câștigător al concursului USH Accel 2021- premiul I

Facultatea de Științe Economice București a dezvoltat în ultimii ani un program de Masterat în afaceri (Managementul Integrat al Afacerilor) care se individualizează pe piața educațională prin accentul deosebit pus pe aspectele practice și creative a dezvoltării afacerilor.

Programul este dedicat celor care vor să-și dezvolte abilitățile de lider, să dispună de competențele necesare conducerii activității dintr-o firmă sau un departament al acesteia, care doresc să-și completeze expertiza profesională cu una managerială.

Prin participarea la acest masterat veți avea o legătură permanentă cu USH Pro Business , centrul antreprenorial universitar, care deține propriul său ecosistem  din care fac parte 8 clustere și sute de firme!
De asemenea, veți beneficia de posibilități de accelerare a afacerii organizate prin centru nostru.

Atașam informațiile legate de organizarea și desfășurarea activității la acest program de studii.
Pentru informații suplimentare ne puteți scrie pe email: mia_admitere@spiruharet.ro sau se_iataganm@spiruharet.ro 

Pentru informații privind activitatea USH Pro Business ne puteți contacta la email: office@ushprobusiness.ro 
sau ne puteți urmări pe Facebook ,  LinkedIn , Instagram & YouTube