USH ProBusiness în presă

AMOSUSH Pro Business, în parteneriat cu N.B.I. Financial Investments, organizează seminarul pe tema: Cum creezi valoare prin achiziții și fuziuni? Demistificarea vânzărilor de companii. Seminarul va avea loc în data de 23 Februarie 2017, orele 10.00-17.00, la sediul USH Pro Business, din Str. Nicolae Iorga, nr. 34-36, Sector 1, București.Accesul se va face pe baza înscrierii la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și a achitării taxei de participare, în valoare de 450 RON, până la data de 21 Februarie 2017. (Citeste mai departe..)

Finantare2Intr-o economie din ce in ce mai globalizata, domeniul energetic, un business de 30 de  miliarde de euro,  este  influentat de  contextul  evolutiilor si schimbarilor care au loc la nivel mondial.

Indonezia, un stat de aproape cinci ori mai mare decat Romania, are nevoie de hidrocentrale, energie regenerabila si centrale care folosesc biomasa care sa genereze o putere de 34.000 de megawatti, de aproape 4 ori  mai mare decat consumam noi intr-o luna de iarna.

Indonezia devine astfel mai atractiva pentru investitorii romani ca urmare a imbunatatirii conditiilor economice, sprijinite de o situatie sociala si politica favorabila. (Citeste mai departe..)

IndustriaCarniiRomania a importat aproape de trei ori mai multa carne fata decat a exportat in 2016, arata datele Institutului National de Statistica, citate de zf.ro. In contextul in care Marea Britanie, principala tara de destinatie pentru carnea romaneasca, paraseste Uniunea Europeana, relatiile comerciale ar putea avea de suferit.

Anul trecut, Romania a trimis carne in Marea Britanie in valoare de 43,7 milioane de euro, ceea ce reprezinta 18% din valoarea totala a exporturilor de carne si organe comestibile din 2016.

Procesul de desprindere din Uniunea Europeana a Regatului Marii Britanii a demarat deja si va dura doi ani. Dupa acest interval, produsele agroalimentare din aceasta zona vor avea un regim comercial diferit de cel al UE. (Citeste mai departe..)

GazetaDeAgriculturaIn data de 24 aprilie 2017, centrul USH Pro Business a organizat un workshop pe tema „Drumul spre succes in agricultura si productia alimentara”.

La eveniment au participat firme reprezentative din industria agricola, reprezentanti ai asociatiilor interesate in dezvoltare regionala, mediului universitar precum si presa de specialitate.

Au fost prezentate aspecte privind avantajele asocierii agricole in sectorul agroalimentar, ca solutie de cucerire a pietelor externe, analiza riscurilor in agricultura, valorificarea brandurilor, dezvoltarea lanturilor de aprovizionare, a indicatiilor geografice si a sistemelor de certificare agricola solicitate de pietele internationale, cu accent pe piata internationala de certificare Halal. (Citeste mai departe..)

GazetaDeAgriculturaIn data de 23 martie 2017, centrul USH Pro Business a organizat un workshop pe tema „Exportul de carne si produse agroalimentare. De la jucator local la jucator global”. La eveniment au participat firme reprezentative ale industriei carnii precum si reprezentanti de clustere si ai mediului universitar.

Au fost prezentate aspecte privind piata europeana a produselor in sistem Halal, cu particularizare pe Franta, precum si pentru tarile din zona ASEAN, cu particularizare pe piata indoneziana, dar si informatii privind oportunitatile de export si competitivitatea pe aceste piete.

Un alt subiect supus dezbaterii a fost cel al conceperii de cooperative de producatori din sectorul agroalimentar, ca solutie de cucerire a pietelor externe.

In urma acestei dezbateri s-a concluzionat ca obiectiv stringent, realizarea unui cluster pentru producatorii in sistem Halal, in acest sens fixandu-se o prima intalnire pentru vineri, 31 martie 2017. (Citeste mai departe..)

IndustriaCarniiMai multi producatori romani de carne certificata halal au identificat o oportunitate in piata de desfacere din tarile arabe si au decis sa se grupeze intr-un cluster, o forma de cooperare care ofera acces mai facil la informatii in domeniu si la instrumente de sprijin financiar.
Costin Lianu, expert in comert exterior si director general al USH Pro Business, a anuntat infiintarea, la sfarsitul acestei luni, a primului „Cluster halal” din Romania, care va avea ca scop gasirea de noi piete de desfacere in randul tarilor arabe, interesate in special de carne de ovine si  bovine.

Pentru a putea exporta carne in tarile in care traiesc importante comunitati musulmane, carnea provenita de pe piata romaneasca trebuie certificata „halal”. Acest lucru inseamna ca animalul a fost sacrificat respectandu-se anumite reguli, extrem de stricte, conforme principiilor religioase islamice. (Citeste mai departe..)

ziarul financiarRelaţiile comerciale cu Marea Britanie, principala ţară de destinaţie pentru carnea românească, sunt puse sub semnul întrebării în contextul în care în câteva zile Regatul Unit al Marii Britanii şi al Irlandei de Nord părăseşte UE, prin urmare nu se mai supune principiului liberei circulaţii a mărfurilor între statele membre.

Anul trecut România a trimis carne în Marea Bri­tanie în valoare de 43,7 mil. euro, ceea ce reprezintă 18% din valoarea totală a expor­tu­rilor de carne şi organe co­mes­tibile din 2016, potrivit da­telor provizorii furnizate de Institutul Naţional de Statistică (INS). (Citeste mai departe..)

AMOS

Practica mentoratului e putin cunoscuta si aplicata in Romania, fapt care priveaza societatea de o resursa importanta de dezvoltare desi, nu presupune costuri.
Pentru a veni in intampinarea aplicarii unor astfel de solutii, USH Pro Business a organizat astazi, 23 ianuarie 2017, un eveniment destinat tinerei generatii, eveniment in cadrul  caruia a fost prezentata experienta israeliana de mentorat universitar prin programul international Perach, program care a fost prezentat de dl Amos Carmeli, Presedinte Perach International. (Citeste mai departe..)

Av.Liber

Societatea românească parcurge o criză a valorilor și un sentiment de dezorientare, dominantă la nivelul tinerei generații.

De multe ori, dialogul între generații este mai puțin eficient decât acela realizat de colegii de generație.

Societatea modernă și națiunile avansate din punctul de vedere al dezvoltării umane promovează dialogul între tineri, pentru ca aceștia să reușească să se orienteze în viața învătând unii de la alții acel set de valori fundamentale care le permite să devină competenți, creativi și prosperi, contribuind totodată la binele societății.

(Citeste mai departe..)

România are, din nou, șansa de a-și revigora exportul de echipamente la cheie pe pietele asiatice, după ce ultimii 27 de ani au excelat prin operațiuni de falimentare a producătorilor autohtoni, în paralel cu pierderea contactelor cu piețele exterioare. 

Este o mare provocare pentru România, pentru producătorii și exportatorii români, iar șansa a apărut prin organizarea de USH Pro Business, în colaborare cu Ambasada Republicii Indonezia la București, a evenimentului cu tema „Oportunitati de export în sectorul energetic in Indonezia si regiunea ASEAN” (7 decembrie 2016). (Citeste mai departe..)